2014. május 1., csütörtök

Bosszúállók egyperces - Titkárnő




Íme egy újabb egyperces, kicsit humorosabb formában, mint az eddigiek.

Humor, Egyperces
Loki Laufeyson x Tony Stark


u.i.: Elnézést a képért, de egyszerűen nem találtam olyat, ami illett volna ehhez a sztorihoz, és végül ezt raktam be kínomba. Ha valaki talál, akkor az szóljon, addig is elnézést ezért, főleg, mert a felirat nem illik hozzá, de nem tudom kiszedni. Szóval míg nincs jobb, marad ez. :")





Cím: Bosszúállók egyperces - Titkárnő
Író: Rozmaring - Salvi
Lektor: Zsálya
Kelt: 2014. 04. 21.
Fandom: Marvel univerzum
Páros: Loki x Tony
Figyelmeztetések: nincs
Korhatár: 12
Műfaj: humor


Loki/Tony – Titkárnő

- Elmegyek! – kiabálta Pepper.
- Jó, menjél! – replikázott rá Tony, fel sem nézve az aktuális projektjéből.
- Nem csak elmegyek, Tony! Felmondok! Old meg a dolgaidat úgy, ahogy akarod, én nem asszisztálok tovább hozzá! – kiáltotta újra a nő, majd sebesen kiviharzott az irodából.
- Jarvis, küldj szét a neten egy álláshirdetést, új titkárnőre van szükségem!
- Igenis, uram!

***

- Nem, nem, nem! – dühöngött Tony, ahogy egy újabb jelentkező sétált ki azon az ajtón, amin alig egy hete hagyta el őt Pepper. Azt hitte, egyszerű lesz egy új titkárnőt keresnie, de amikor már a sokadik alkalmatlan egyén jött el hozzá interjúra, kezdte feladni. – Jarvis, hány jelöltünk van még?
- Már csak egy, uram.
A válasz hallatán a milliomos sóhajtva csukta be a szemét, és akkor sem nyitotta ki, amikor hallotta az ominózus ajtó nyitódását majd csukódását. A szoba eddig lassan túl meleggé változó levegője kellemesen lehűlt, és nem tehetett róla, de valami izgatott borzongás söpört végig a testén a másik jelenlététől. Azonban amikor megszólalt az utolsó jelentkező, megdermedt.

- Üdv, Anthony! Úgy hallottam van egy betöltetlen állásajánlatod!

4 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon jó! A végére már csak vigyorogtam. Még jó, hogy egyedül vagyok itthon. Loki, mint titkárnő, el tudom képzelni, mit csinálnának azok ketten ott az irodában :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy tetszett, és végre ehhez a kicsikémhez is kaptam egy kommentet, mert valahogy ő kimaradt a többiből, pedig én nekem ez az egyik személyes kedvencem, talán azért, mert amikor kitaláltam meg megírtam, végig nevettem, pedig az akkor nagyon nem volt jellemző rám. :D Szóval köszönöm! ^ ^
      És igen, ez a szituáció be tudja indítani a fantáziát rendesen, ahogy mondod :D
      Ha nem baj, kiraktalak is magamhoz oldalra és feliratkoztam hozzád, mert merengőn már láttalak, és kacérkodok az írásaiddal, és remélem hamarosan el is jutok az elolvasásig is, így gondoltam itt a helyed nálam az ajánlómban. Remélem nem bánod :)))

      Törlés
    2. Fantáziában nálam nincs hiány. Imádom ezt a párost. Köszi, hogy kiraksz, természetesen neked is kint a helyed nálam :)

      Törlés
  2. Elmegyek... Asszem ezt Loki is fogja majd üvölteni...:3
    Igazából már elég régóta követlek, csak évente-félévente jut eszembe felnézni ide. Még anno az Éjféli Cirkuszt kezdtem el, várom azóta is kitartóan hogy pontot rakj a történet végére. Emellett nem mehettem el szó nélkül, még szerencse hogy előrelátóan az ajkaimba haraptam,mert kaptam volna egy ejnye-bejnyét, amiért nem az érettségire készülök:p
    Bármennyit is hagysz ki, azért remélem kitartóan végigviszed az összes futó történeted,mert igazán kár lenne értük.
    Üdv: Filia :*

    VálaszTörlés