2014. június 24., kedd

Frissültem #2



Újból frissültem!
Mivel már nem tegnap volt új dizájn, ezért "gyorsan" gyártottam egy újat. Még pár simítás szükséges egy-két helyen, de egyelőre ez lesz a végleges formája.
A menüket fentre raktam, ezen felül a jobb oldali sávot rendesen megnyirbáltam. Kiszedtem a kis ikonokat, bár a szívem szakadt meg közben, meg a készül részt, mert az duplikátum lett volna, ha már egyszer fent is van egy menüje. Minderre azért is volt szükség, mert az ajánlom rész szép hosszú lett (köszönöm nektek!!! :)))) így kellett a hely, hogy érvényesülhessetek.
Ezen felül Zsálya barátnőm is végzett a vizsgáival, így mertem elhalmozni javítanivalóval, és meg is csinálta nekem őket, így felkerült a Melessë – Szerelem 4. fejezetének javított verziója, ahogy az összes eddig felrakott Bosszúállók egyperces is javítva lett. :)
Holnapután hozom a következőt, ne feledjétek! 
Ó, és majdnem elfelejtettem! 
Nagyon nagyon nagyon szépen köszönöm, a több, mint 10 000 látogatást az oldalamon! Köszönöm!! (●⌒∇⌒●)

Rozmaring

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése