2013. október 13., vasárnap

Díjözön





Sosem kaptam még díjat, így még maghatóbb, hogy egyszerre két embertől is bezsebelhetek egyet. 
Ezúttal is köszönöm Zsályának és AryGinak a kedvességüket. :))




11 dolog rólam:
1. Slash mániás vagyok. Mániákus. Komolyan. :D
2. Imádom a cicákat. Régen lóimádó voltam, és nem mondom, hogy teljesen kinőttem, de mivel a cicám volt mindig kéznél, és nőtt végül hozzám, ezért el nem tudnám képzelni az életem nélküle. Inkább nélkülük, mivel hárman vannak. 
3. Sosem tudnám elképzelni az életem könyvek nélkül. Régen ők voltak a mentsváraim. Talán most is, bár mostanság inkább a kikapcsolódást jelentik.
4. Feltett szándékom az, hogy kijussak Japánba. Ebben segít nekem a KRE japán szakja, ahova járok, így egy picit közelebb érzem magam a célomhoz. :)
5. Gyengéim a Piton típusú pasik. A fekete haj fekete szem kombótól teljesen kivagyok, és ha az megnyerő humorral társul... elvesztem.
6. Imádok aludni. Sosem lehet elég időt az ágyban tölteni alvással. Szerintem.
7. Gyengéim a romantikus fantasy regények. Még a vámpírok is jöhetnek. Szigorúan jó sztorival körítve.
8. Egy ideje átpártoltam a japán zenéről a koreaira. Továbbra is szeretem az előzőt, de nagyon megfogott a másik nép pop kultúrája. 
9. Lusta vagyok. Nem (csak) alvás terén, hanem úgy általánosságba, ami nagy hibát. Hú. Kimondtam. :D
10. Én vagyok a család mókamestere. Utálják a humoromat, és ez benne a legviccesebb.
11. Imádok teázni, jó illatokat szagolgatni (érzékeny orrom van, ezért ez nekem nagyon lényeges), finomakat enni, a barátaimmal lenni és jól érezni magam. Bár azt ki nem. :)



11 kérdés hozzám (Zsálya kérdései):
1. Ha három szóban kellene összefoglalnod magad, mi lenne az a három?
Szétszórt, bohókás, mosolygós. Elsőre ezek jutottak eszembe.
2. Melyik magyar (már nem élő) költővel lettél volna szívesen barátságban és miért?
Hm, hát ez jó kérdés. Talán Kosztolányival, mert tetszik az életfelfogása.
3. Mi álmaid városa, ahol szívesen élnél?
Valamelyik japán kisváros. Szigorúan tiszta levegővel.
4. Melyik Disney-rajzfilm jellemez téged a legjobban?
Hmmm... Macskaarisztokraták. Talán. 
5. Mit szeretsz az őszben?
Azt, hogy nem túl hideg, de nem túl meleg. És gyönyörű színei vannak.
6. Griffendél, Mardekár, Hugrabug vagy Hollóhát?
Természetesen Mardekár. Nem is kétséges. :D
7. Melyik gyümölcsöt tartod külsőre a legérdekesebbnek?
Eper. Nem csak finom, hanem ahogy az apró magvak beleépülnek... egyszer nézzétek meg. Szerintem nagyon király. :D
8. Szerinted izgalmas vagy inkább gusztustalan egy csokoládé szökőkút?
Ez milyen kérdés. XD Szerintem izgalmas. Csoki, nem? Az csak jó lehet. :D
9. Melyik nemzet konyhája áll közel hozzád?
Hát ez jó kérdés. Szeretem a japán konyhát, de a kínait talán picit jobban az erőteljesebb ízei miatt. De azért a magyar konyha... hmm....
10. Ha autó lennél, milyen színű lennél?
Fekete. Nagy, szép, csillogó fekete. Akarnék. Egyébként valami vidámabb. Talán ezüstös, kékes valami.
11. Észak, Nyugat, Kelet vagy Dél?
Kelet. :)


11. kérdés hozzám (AryGi kérdései):
1. Mi volt az első fanficed amit írtál, amit esetleg nem publikáltál. (ha nem írsz, akkor mit olvastál?)
Egy fantasy történet volt egy lányról, aki boszorkány volt. Megírtam belőle az első könyvet, ami nagyon sok oldalra rúgott, csak apum sikeresen elvitte a gépet szereltetni, és letörölték róla. Azóta is bánom. Magic volt a címe, és Hajnalkának hívták a főszereplőmet. 
2. Miről szólt?

Egyel fentebb leírtam. :)
3. Mi a kedvenc neved? Nem kell feltétlenül a gyerekednek adnod majd! :)

Egy ideje nagyon tetszenek az angyalnevek. Régen fiúban a Leó volt a kedvencem, most a Gabriel és a hasonlók a favoritok. Lányban meg a virágnevek. Mér ha magyarban kellett gondolkodni. Egyébként japán nevek rulZ.
4. Melyik a kedvenc könyved amit bármikor, bármilyen körülmények között képes vagy olvasni?

Eragon és Harry Potter. :)
5. Ha virág lehetnél melyik fajta lennél?

Valami kicsi és illatos. Van az a fehér virág, ami bokorban nő az utcákon és isteni illata van. Csak a nevét nem tudom. :D
6. Volt/Van képzeletbeli barátod?

Kinek nem volt? Vagy csak én hiszem ezt? Inkább volt, de persze még mindig imádok fantáziálni, bár inkább már kitalált karakterekkel. :)
7. Van alvós állatod, ha van milyen és mi a neve?

Régen egy rakattal volt, de anya elpakolta. Valahogy egy itt maradt, egy zebra, és Akciónak hívják. Ne, ne akarjátok tudni.
8. Tömegközlekedés, vagy autó?

Háááát, fél életemet a BKV teszi ki. És eléggé meggyűlt vele már a bajom. Szóval inkább autó.
9. Szereted a cirkuszokat?

Nem sokban jártam még, emlékeim szerint szerettem őket. Most inkább közömbös vagyok, bár elmennék egy előadásra, ha tehetném.
10. Ha bármilyen nyelvet feltölthetnél a fejedbe, mint egy robot, melyik lenne az?

Japán. Angol. Koreai. Francia. Jaj. Mindet. XD
11. Hiszel benne, hogy a tárgyaknak is van lelkül?

Hmmm.... a laptopomat Luciusnak, a telefonomat Perselusnak hívják. Azt hiszem, ez mindent elmond. :D


És én nem írok kérdéseket, mert küldeni csak vissza tudnám, Zsályának és AryGinak. De nekik kérdések nélkül is adom a díjat.
Még egyszer köszönöm! :)

Rozmaring




3 megjegyzés:

  1. Szívesen. ^_________^ A csokiszökőkútnál arra gondoltam, hogy a folyós csoki látványa azért eléggé emlékeztethet valami.... nos másra. Én találkoztam olyan emberekkel, akik szerint gusztustalan. Az egyik Apu volt. :D

    U.i.: nagyon klassz az új dizi, imádom ezt a fejlécképet! Eddigi legjobb.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áh, így már értem. Nekem az eszembe sem jutott, mert CSOKIII :D
      És köszönöm!! Örülök, hogy jól sikerült megcsinálnom, kicsit virul is most a fejem, hogy megdicsérted. :))

      Törlés
    2. Így még én sem gondoltam a csoki szökőkútra... leragadtam a CSOKI szónál :)

      Törlés